نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 13 ) خرید شواینی با رقمی خنده دار ! 30 تا 50 میلیون برای خرید یک هافبک جدید

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 13 ) خرید شواینی با رقمی خنده دار ! 30 تا 50 میلیون برای خرید یک هافبک جدید

نقل و انتقالات اروپایی به سرعت به روزهای آخر خود نزدیک می شود و همین موضوع سبب شده تا هیجان و حساسیت در این قسمت ار فوتبال اروپا به اوج خود برسد و تیم ها در حال تلاش های نهایی برای خرید و فروش بازیکنان باشند. در ادامه آخرین اخبار را بررسی خواهیم کرد.

 

امروز یک بار دیگر شایعه ی حضور شواینی در یووه قوت گرفت:

 

بر اساس آخرین اخبار، این بازیکن در لیست مورینیو جایی ندارد و به او اعلام شده تا تیم بعدی خود را اعلا نماید. منچستر حاضر است وی را با رقمی بسیار اندک واگذار کند و یووه یکی از تیم هایی است که شایعه ی حضور وی در این تیم بالا گرفته و انگلیسی ها از مذاکرات اولیه میان مدیر برنامه های شواینی با مدیران یووه خبر داده اند.

 

گفته می شود منچستر برای فروش وی تنها 2.5 میلیون یورو می خواهد.

 

توتویووه امروز نوشت:

 

نام های خامس و ایسکو برای ترک رئال مادرید مطرح شده و یوونتوس نیز تمایل دارد تا یکی از آنها را خریداری کند. هنوز رئالی ها از رقم مورد نظر خود برای فروش آنها حرفی نزده اما در صورتی که رقم فروش آنها منطقی باشد، یوونتوس می تواند یکی از گزینه ها باشد.

 

گازتا هم در این باره نوشت:

 

یوونتوس تمایل دارد با رقمی در حدود 40 میلیون یورو، ایسکو را خریداری کند.

 

داستان گابی گل ستاره ی برزیلی هم بسیار ادامه دار شده اما هنوز وضعیت نهایی وی مشخص نیست. رئیس باشگاه سانتوس در مورد اخرین وضعیت وی گفت:

 

دو تیم ایتالیایی یوونتوس و اینتر پیشنهادات خود را برای خرید این بازیکن ارائه کرده اند و ما همه چیز را بر عهده ی بازیکن گذاشته ایم.

 

توتواسپورت نوشت:

 

ناپولی یکی از باشگاه هایی است که برای خرید زازا ابراز علاقه کرده اما سران یوونتوس مدعی شده اند که تحت هیچ شرایطی این بازیکن را به ناپولی نخواهند فروخت.

 

رسانه های فرانسوی در مورد آخرین وضعیت متیویدی نوشتند:

 

یوونتوس آخرین پیشنهاد خود را که 30 میلیون یورو به همراه بونوس می باشد تقدیم سران پی اس جی کرده و در انتظار جواب نهایی می باشد.

 

مدیاست در مورد برزویچ نوشت:

 

یوونتوس علاقه ی زیادی داشت تا بازیکن اینتر را خریداری کند اما سران اینتر مانع از این کار شدند و حالا پیشنهاد جالب توجه چلسی برای این بازیکن باعث شده تا وی از یووه فاصله بگیرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: